U kunt op dit moment helaas geen kadokaart aanvragen of inwisselen . Of dat later alsnog kan, is op dit moment onduidelijk. We begrijpen dat u op deze kadokaart had gerekend. Daarom vinden wij het ontzettend vervelend voor u dat u de kadokaart nu niet kunt gebruiken.
De reden dat de actie is stilgezet, ligt buiten ons. GroupCard, het bedrijf dat de kadokaarten uitgeeft en beheert, heeft financiƫle problemen. Daarom heeft GroupCard besloten het systeem (tijdelijk) uit te schakelen. Zonder GroupCard kunnen we helaas de kadokaarten nu niet uitgeven en laten inwisselen.
Op dit moment is het nog onduidelijk of de actie later alsnog kan doorgaan. Dit hangt af van de beslissingen van de bewindvoerder die is aangesteld voor Groupcard. Dat is degene die nu de financiƫn van Groupcard beheert.
We begrijpen dat u vragen heeft. Helaas weten wij op dit moment zelf ook nog niet alles. Onze klantenservice en die van uw gemeente kunnen u nu helaas ook geen extra informatie geven.
Voor de laatste status kunt u deze pagina bekijken. Ook kunt u uw vragen stellen aan onze chatbot Rellie U. vindt de chat rechtsonderin het scherm door op het spraakwolk icoontje te klikken.