klacht
Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bent u ontevreden over één van de diensten van Regionaal Energieloket? Dat vinden wij erg vervelend. U kunt in dit geval uw klacht aan ons doorgeven. Onze klantenservice doet haar best om het zo goed mogelijk voor u op te lossen.
U kunt een klacht doorgeven over bijvoorbeeld:
door ons georganiseerde collectieve acties van isolatie, zonnepanelen of (hybride)warmtepompen
het ontvangen of inwisselen van een kadokaart
het contact dat u met ons heeft gehad
het bezoek van een energiefixer
U kunt uw klacht op twee manieren aan ons doorgeven:
Digitaal: vul hiervoor het klachtenformulier in.
Telefonisch: bel 088 - 525 4110.
We zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.30 uur.
Om u te kunnen helpen, hebben wij de volgende gegevens van u nodig:
uw volledige naam;
uw volledige adresgegevens;
uw contactgegevens (telefoonnummer, e-mailadres);
een beschrijving van de klacht (wat is er gebeurd, wanneer is dat geweest, wie of welke partij was erbij betrokken);
wat u zelf een goede oplossing zou vinden.
Regionaal Energieloket beoordeelt uw klacht vertrouwelijk. Binnen enkele dagen ontvangt u een bevestiging van uw melding en een korte toelichting op de vervolgstappen. Wij streven ernaar om u binnen 10 werkdagen een passende oplossing te bieden.